Elindította a kormány a magyar termékeket népszerűsítő új kampányát, amelynek célja, hogy felhívja az emberek figyelmét a jó minőségű hazai termékekre.
Ezek vásárlásával ugyanis a magyar munkahelyeket is meg lehet védeni. A Válaszd a hazait! című kampányfilm emlékeztet rá, hogy a gazdák a veszélyhelyzetben is el tudták látni az országot élelemmel, a járvány idején tapasztalt összefogásra pedig ezután is szükség lesz – hangzott el az M1 Híradójában.
A hazai termelők nem dolgoznak hiába, a tapasztalatok szerint ugyanis a vásárlók inkább a hazai termékeket választják, ha tehetik.
Az egyik legnagyobb magyar üzletlánc boltjában sok zöldségen piros-fehér-zöld matrica is jelzi, hogy magyar termék. A vásárlók azt mondják: a hazai sokszor finomabb.
Azért, hogy még népszerűbbé tegyék a hazai termékeket, a kormány Vadászd a hazait címmel indított kampányt. A kampányban többek között arra szeretnék felhívni a magyarok figyelmét, hogy a hazai gazdák a járvány idején is ellátták az országot élelemmel.
A kampányról pénteken Dömötör Csaba, a Miniszterelnöki Kabinetiroda parlamenti államtitkára is beszélt. Hangsúlyozta: magyar áruk választása a magyar munkahelyeket is védi.
A hazai termékeket népszerűsítő kampány azt is hangsúlyozza: hogy a járvány idején tapasztalt összefogásra ezután is szükség lesz, és arra is, hogy továbbra se függjünk másoktól.
(A nyitókép illusztráció)