
Nyáron is leállnak a magyar autógyárak, mi lesz a dolgozóikkal?
Az LMC Automotive elemzőcég arra számít, hogy az év egészében 24 százalék lesz a mínusz 2019-hez képest.

Az LMC Automotive elemzőcég arra számít, hogy az év egészében 24 százalék lesz a mínusz 2019-hez képest.

A Reuters beszámolójában kiemelte, hogy a Teslának ugyan már van egy hatalmas autógyára a kaliforniai Fremontban, de ennek a gyártókapacitása már nem elég.

Jelenleg a készleten lévő utolsó darabok kiárusítása folyik, további kocsi nem érkezik.

Fokozatosan, először egy műszakban indul újra a termelés a Mecedes-Benz kecskeméti gyárában.

Erős első negyedévet zárt a Kia a zsugorodó európai piacon, 113 026 darabos értékesítése ugyan 14,5 százalékkal elmarad a tavalyi év hasonló időszakának eredményétől.

Andrew Prest, a WAE ügyvezetője szerint a márkák hazai eredményei azt sugallják, hogy van tér a növekedésre, több vidéki nagyvárosban tervezik a szalonnyitást.

A Magyar Suzuki Zrt. esztergomi gyárában az eredetileg március 23-tól április 3-ig bejelentett leállást további két héttel meghosszabbítja.

Az Audi Hungaria Zrt. a múlt év végén összesen 12 ezer 807 embert foglalkoztatott, 227-tel kevesebbet, mint 2018 év végén.

A társaság értékesítési rekordját olyan piacok támogatták, mint Portugália (11.300; + 17,7%), Hollandia (11.000; + 22,6%), Belgium (10.600; + 11,2%).

A sanghaji gyár létesítésével a Tesla növeli jelenlétét a világ legnagyobb járműpiacán, kiküszöböli az amerikai-kínai kereskedelmi háború eladásaira gyakorolt hatását.

Az Audi Hungariának 2018-ban 2307 milliárd forint volt az árbevétele. A vállalat több mint 13 000 munkatársat foglalkoztat Győrben.

Az AutoWallis részvényeit a Budapesti Értéktőzsde prémium kategóriájában jegyzik.