
Jobb évre számít az OTP
Az OTP Bank egyik fő stratégiai célkitűzése a digitális szolgáltatásainak fejlesztése, amelyet a koronavírus-járványtól függetlenül, már évek óta folyamatosan végeznek.

Az OTP Bank egyik fő stratégiai célkitűzése a digitális szolgáltatásainak fejlesztése, amelyet a koronavírus-járványtól függetlenül, már évek óta folyamatosan végeznek.

Az átlagos hiteligény ügyletenként 9,1 millió forint. A legtöbb igénylés a vendéglátás, turisztika, kiskereskedelem, kultúra területén működő vállalkozásoktól érkezett.

Egy év alatt meghatszorozódott az érintésmentes mobiltárcahasználók száma a pénzintézetnél, az érintésmentes mobilfizetések száma pedig ötszörösére emelkedett.

A tőkeemelés lezárult, ennek eredményeként 250 millió lejjel (1 lej=73,66 forint) nőtt a bank alaptőkéje.

Az azonnali fizetési rendszer lehetőségeire alapozó FairPay olyan fizetési megoldás, amelyet banktól függetlenül minden online bankoló használhat.

A létrejövő nagybank Magyarország legmodernebb bankja kíván lenni, amely rugalmas, nemzetközileg is élenjáró digitális megoldásokat vezet be, átformálja a bankokról kialakult hagyományos képet.

Az MKB Bank mellett további hat piaci szereplő – Budapest Bank, Cofidis, Erste Bank, Magyar Cetelem Bank, OTP Bank,Takarékbank – kínálja mszh-konstrukcióit az ügyfeleknek.

A közleményben felidézik, hogy a Magyar Nemzeti Bank 2019 februárjában hirdette meg Zöld Programját a klímaváltozáshoz, más környezeti problémákhoz kapcsolódó kockázatok csökkentése, a magyarországi zöld gazdaság finanszírozásának bővítése érdekében.

A bankszektor konszolidált nettó eredménye az előző évhez képest majdnem felére, 390 milliárd forintra csökkent 2020-ban.

Az MTI-nek eljuttatott közlemény szerint a jegybank továbbra sem támogatja az egy napnál hosszabb bankszünnapot, időleges bezárás idején pedig elvárja, hogy megyénként legalább egy fiók kiszolgálja az ügyfeleket.

Az AFR a világon egyedülálló módon, minden bank számára kötelezően és egyidőben indult el tavaly március 2-án.

Az új fiók regionális központként nyújt banki szolgáltatásokat ügyfeleinek, és ötvözi az egyszerűen használható önkiszolgáló terminálok praktikusságát a személyre szabott tanácsadás kényelmével.