
A dísznövénytermesztők 60-70%-os bevételkiesésre számítanak
Az Agrármarketing Centrum összefogva az Agrárminisztériummal és a Magyar Díszkertészek Szakmaközi Szervezetével elindította a kertészkedés népszerűsítését.

Az Agrármarketing Centrum összefogva az Agrárminisztériummal és a Magyar Díszkertészek Szakmaközi Szervezetével elindította a kertészkedés népszerűsítését.

A Jónak lenni jó! idei kampányához már számos művész, sportoló és intézmény csatlakozott.

A külföldön élő, magyar építőipari szakemberek hazahívó kampányában arról tájékoztatták az érdekelteket, hogy a mostani magyar építőipar már nem az, ami volt.

Belföldön 18 748 szavazókörbe várják a választókat.

Az idei kgfb-kampány továbbra is a hazai gépjárműállomány több mint ötödét érinti, ez 1,1 millió gépjárművet, köztük 700 ezer személygépkocsit jelent.

Augusztus 24-én, szombaton, a szavazást megelőző 50. napon kezdődik az önkormányzati és nemzetiségi választás hivatalos kampánya.

A program egyik célja, hogy felhívja a figyelmet a lakástüzek és az abból eredő sérülések megelőzésére.