
A Suzuki esztergomi gyárában elkészült az egymilliomodik Vitara
Pénteken készült el a GLX felszereltségű napfénytetős Vitara.

Pénteken készült el a GLX felszereltségű napfénytetős Vitara.

A Suzuki a Magyarországon 2022-ben regisztrált 13 859 személygépkocsival 12,43 százalékos részesedést ért el, a márka a Vitarának és S-CROSS-nak köszönhetően.

A Magyar Suzuki 2020-at 1,656 milliárd euró nettó árbevétellel zárta, ez 31 százalékkal elmarad a 2019. évitől.

A globális csiphiány a magyarországi autógyártóknál is termelésingadozást okozott. A félvezető-ellátás problémája még hónapokig sújtani fogja az autóipart.

Maszato Acumi a japán Nagoya Egyetemen végzett közgazdászként és 1987-ben csatlakozott a Suzuki csoporthoz.

Az év elején még mintegy 20 ezer autó eladásában bízott a cég Magyarországon az idei évre. A korábban nyilvánosságra hozott adatok szerint tavaly 25 766 új Suzukit helyeztek forgalomba az országban a belföldi márkakereskedések.

A Suzuki alapítása óta 1,9 milliárd eurót fektetett be Magyarországon, ezzel az értékkel a legnagyobb japán beruházó.

A Magyar Suzuki Zrt. esztergomi gyárában az eredetileg március 23-tól április 3-ig bejelentett leállást további két héttel meghosszabbítja.

A két hazai modell gyártását 3 200 dolgozó és 770 robot végzi két műszakban a Pilis lábánál.

A Vitara és az SX4 S-CROSS az ügyfelek igényeire koncentrálva izgalmas és innovatív, az emberek életét megkönnyítő autókat kínáljon elérhető áron.

A cég vezetői a sajtótájékoztatón a következő időszak fő feladatának nevezték, hogy a márka megfeleljen az új európai emissziós követelményeknek.

Megállapodott dolgozóival a Suzuki. 2018 és 2019-ben együttesen 30,5% bérfejlesztést hajtanak végre.