
Vásároljunk tudatosan a karácsony közeledtével!
Nézzük meg alaposan, hogy mit veszünk meg!

Nézzük meg alaposan, hogy mit veszünk meg!

Fejlődést mutat a magyarországi webáruházak 2023-as forgalma

Idén olcsóbb termékek kerülhetnek a karácsonyfa alá egy felmérés szerint. Tíz magyar internetezőből négyen olcsóbb termékek vásárlásával spórolnának karácsonyra.

A Reacty Digital előrejelzése szerint 2025-re a gazdasági környezettől és a fogyasztói szokásoktól függően további 91-161 százalékos növekedés várható.

Két év alatt hatról tizenkét százalékra nőtt a legalább hetente online vásárló magyarok aránya – közölte a Reacty Digital az MTI-vel. A társaság ezerfős márciusi

Románia, Szlovákia, Csehország, Görögország és Magyarország divatkereskedelemi piacának elemzése szerint gyökeres átalakulás várható a divatkereskedelemben, a gyors piaci változások a márkákat és a kiskereskedőket egyaránt érintik.

A helyzet mára némiképp rendeződött, a szállítási határidők, a választék és az árak is konszolidálódtak.

Kilenc Bács-Kiskun megyei vállalkozást szólított fel a főügyészség arra, hogy módosítsák az általános szerződési feltételeiket, ugyanis a koronavírus-járványra hivatkozva tisztességtelen feltételeket határoztak meg a velük szerződő vásárlókkal.

A MÁV-START 2020-ban 375 új automatát üzemel be a budapesti főpályaudvarokon és az elővárosi állomásokon, megállóhelyeken.

Az átlagos vásárlói kosárérték mintegy 3,5-4-szer magasabb az online vásárlásoknál, mint az üzletekben.

A gyorsan mozgó napi fogyasztási cikkek (FMCG) internetes értékesítésében még mindig hatalmas kiaknázatlan potenciál van.

Az eNET szerint az online bevásárlási szolgáltatások – amelyeket egyre több áruházlánc kínál – terjedése nagyban hozzájárulhat a magyar e-kereskedelem bővüléséhez.