Első a BMW a prémium márkák mezőnyében a magyarországi újautó-piacon
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák között az első fél évben.
Megőrizte első helyét a BMW a prémium márkák között az első fél évben.
A tavaly áprilisi adatokhoz képest 21,4 százalékos a növekedés
Már több mint 130 ezer autó jár új rendszámmal – közölte a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM) Facebook-oldalán szombaton.
Visszaesett az új autók forgalomba helyezése. Az idei első kilenc hónapban 85 769 új személygépkocsi forgalomba helyezésével.
A GKI kereslet előrejelző modellje szerint 2022 második fél évében emelkedhet az új autók iránti kereslet az év első hat hónapjához képest.
A BMW 8,4 százalékkal növelte értékesítését a globális válság ellenére 2021-ben, és nem tart attól, hogy a 2022-es év teljesítményét gyárbezárás, illetve a termelés leállítása
Tavaly csaknem 122 ezer új személygépkocsit helyeztek forgalomba Magyarországon, 4,8 százalékkal kevesebbet, mint 2020-ban.
A Magyar Suzuki 2020-at 1,656 milliárd euró nettó árbevétellel zárta, ez 31 százalékkal elmarad a 2019. évitől.
A teljesen elektromos autók száma csak októberben mintegy 6 százalékkal nőtt a pályázati lehetőségeknek köszönhetően.
Kétezer darab felett értékesített a Kia, a Dacia, a Renault, a Suzuki és a Hyundai márka is.
Szeptemberben 9524 új személyautó került forgalomba, ami 17 százalékos csökkenés éves összevetésben.
Egyre több háztartásban van második, vagy akár harmadik családi autó is.