A webáruházak jelentős része ért el növekedést 2023-ban
Fejlődést mutat a magyarországi webáruházak 2023-as forgalma
Fejlődést mutat a magyarországi webáruházak 2023-as forgalma
Idén olcsóbb termékek kerülhetnek a karácsonyfa alá egy felmérés szerint. Tíz magyar internetezőből négyen olcsóbb termékek vásárlásával spórolnának karácsonyra.
A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság kiemelt ellenőrzéseket végez az adventi időszakban, amelyek kiterjednek az üzletek, piacok, és az online boltok vizsgálatára.
A magyar posta a csomagautomaták számát folyamatosan növeli – – közölte a Magyar Posta az MTI-vel csütörtökön.
A Reacty Digital előrejelzése szerint 2025-re a gazdasági környezettől és a fogyasztói szokásoktól függően további 91-161 százalékos növekedés várható.
Magyarországon az internetes vásárlások tranzakciószáma 43 százalékkal, az értéke pedig közel 50 százalékkal bővült az idén április-júniusban, az előző év azonos negyedévéhez képest.
A Glami – MTI-nek küldött keddi közleménye szerint – több mint 250 meghatározó európai divatwebáruház kínálatát egy online platformon összesítő keresőoldal.
A Praktiker webshopja is egyre népszerűbb, az online áruház 2019-ben a forgalom csaknem 10 százalékát adta.
A járványhelyzetben 250 százalékkal nőtt a magyar Ikea webáruházának forgalma, de a kiugró kereslet kifogott a cégen: összeomlott a rendszer.
A magyar netezők 80 százaléka ezúttal is tervez belföldi webáruházból rendelni, de 18 százalékuk a külföldi rendelés lehetőségét sem veti el, átlagosan 14 ezer forintot szánva erre.
Engedélyezte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az eMAG.hu online áruházat működtető Dante International Kft. és az edigital.hu online áruházat, valamint országszerte 16 boltot üzemeltető Extreme Digital
A kutatásban részt vevő üzlet tulajdonosok 62%-a bérelhető webshop rendszert használ, 59%-uknál pedig napi szinten egy fő foglalkozik a bolt üzemeltetésével.