Bár 20 áruháza van a Praktikernek, a „huszonegyedik”, azaz az online áruház fejlődése számít továbbra is a legdinamikusabbnak.
A Praktiker barkácsáruházlánc idén tízéves online szolgáltatása ma már az összes forgalom 8,5%-át realizálja. A barkácslánc nagy hangsúlyt fektet a vásárlói élmény növelésére, a mobilapplikációja további optimalizálására – írja a profitline.hu.
2017-ben a webshop részaránya a teljes forgalomhoz képest közel 5 % volt, 2018-ban ez a szám már 7 %-ra emelkedett, idén pedig a már tízéves jubileumát ünneplő webshop több mint 8,5%-ot tesz ki a teljes értékesítésből, miközben a vásárlószám is dinamikusan nő. A vállalat online forgalombővülése jóval az iparági átlag felett mozog.
„Az átlagos vásárlói kosárérték mintegy 3,5-4-szer magasabb az online vásárlásoknál, mint az üzletekben. Az átlagos vásárlói kosárérték megőrzése mellett a vásárlószám-növekedéssel 2017 óta eddig minden évben 40-50%-os növekedést tudtunk elérni” – hangsúlyozta Bagaméri László. Az értékesítési igazgató szerint: az előző évekhez hasonlóan látványosan magasabb a visszatérő, azaz elégedett vásárlók aránya.
A teljes cikk ITT olvasható el!