Pannonhírnök

Népszerű az MVM mesterséges intelligencia alapú rezsiasszisztense

Már több tízezren használják az MVM mesterséges intelligencia alapú rezsiasszisztensét, hódít a REZSIŐR.
Munkában a mesterséges intelligenci

Alig több mint egy hónapja indult el és már több tízezren használják az MVM Csoport új, mesterséges intelligencia alapú ügyféltámogató megoldását, az úgynevezett REZSIŐR az ügyfeleknek segít a rezsicsökkentéssel, valamint az áram- és földgázszámlákkal összefüggő kérdésekben – közölte az MVM hétfőn az MTI-vel.

Kiemelték, hogy a REZSIŐR nem helyettesíti, hanem kiegészíti a személyes és online ügyintézést, mivel kifejezetten az energiafogyasztással, számlázással kapcsolatos kérdésekben nyújt támogatást.

Mit tud az MVM mesterséges intelligencia alapú rezsiasszisztense?

Jelezték ugyanakkor, hogy a REZSIŐR nemcsak tájékoztat, hanem felkészíti az ügyfeleket az ügyintézésre, például megmutatja, milyen dokumentumokra lehet szükség, így kevesebb időt és energiát vesz igénybe az ügyintézés.

A közlemény szerint a próbaidőszak során szerzett tapasztalatok és a növekvő felhasználói szám visszaigazolja, hogy a digitális asszisztens – amelyet a YoloAI fejlesztett, az MVM számlázási rendszerére és a rezsicsökkentés szabályaira szabva – valódi segítséget nyújt az energiaszolgáltatással összefüggő ügyintézéshez.

Fontos, hogy a

REZSIŐR-ön keresztül nem lehet adatokat módosítani, diktálni vagy névátírást kezdeményezni, erre továbbra is az MVM online ügyfélszolgálata és az MVM Next applikáció áll rendelkezésre, a mesterséges intelligencia alapú ügyféltámogató megoldás azt azonban megmutatja, hol és hogyan lehet ezeket a lépéseket a leggyorsabban megtenni.

A szolgáltatás az mvmnext.hu/rezsior oldalon, a számlaborítékokon található QR-kód és az e-számla-értesítőkben elhelyezett link segítségével is hozzáférhető – olvasható az MVM Csoport közleményében.


Borítókép: ILLUSZTRÁCIÓ: Munkában a mesterséges intelligencia (Fotó/forrás: Pixabay)

MEGOSZTÁS
Facebook
Twitter
LinkedIn
További cikkek