V-Tel néven új telekommunikációs szolgáltató működik júliustól a magyar mobilpiacon, a cég nettó 450 millió forintos árbevételt tervez a 2020. júliusig tartó egy évben – közölte a V-Telecom az MTI-vel.
A tájékoztatás szerint az országos lefedettséggel rendelkező V-Tel elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra fókuszál. A terveik szerint az év végéig a cég termékei Magyarország valamennyi településén elérhetők lesznek az értékesítési hálózatban, a V-Tel Pontokon.
Közölték: a 2016-ban alapított V-Telecom Hungary Kft. által irányított szakmai cégcsoport szolgáltatása több éves előkészületi munka után indult el. Az értékesítési pontok száma hamarosan 3000-re bővül országosan a cégcsoport tervei szerint, a szolgáltatásukat 150 ezer SIM-kártyával indították.
Minden kétezernél nagyobb lélekszámú településen elérhető lesz minimum egy V-Tel Pont – tájékoztatott Kupai Krisztián, a V-Telecom Hungary Kft. ügyvezetője a közleményben. Hozzátette: arra törekszenek, hogy az év végéig az interneten keresztül is feltölthetővé váljanak kártyáik.
Kupai Krisztián szerint az új, országos lefedettségű szolgáltatás megjelenésével átrendeződések várhatók a telekommunikációs piacon. Az új márka logójában egy V-betű látható, a megállapodás alapján a V-Telecom Hungary megvásárolja a VRS Sport Group-tól a „V” logó használati jogát.