
Brutális forgalom a webáruházaknál: összeomlott az Ikea rendszere
A járványhelyzetben 250 százalékkal nőtt a magyar Ikea webáruházának forgalma, de a kiugró kereslet kifogott a cégen: összeomlott a rendszer.

A járványhelyzetben 250 százalékkal nőtt a magyar Ikea webáruházának forgalma, de a kiugró kereslet kifogott a cégen: összeomlott a rendszer.

Péntekig kell szerződést kötniük a nagy meggyfelvásárlóknak a teljes felvásárlás legalább 60 százalékára.

A kapacitásukbővítés érdekében a Tesco együttműködést kötött az Ice Cube jégszállítóval, akik 26 autóval és 28 sofőrrel segítik a házhozszállítást.

Az online forgalom az első hetekben nagyjából az egyharmadát hozta be a korábbi teljes forgalomnak, április végére viszont már elérte a felét.

A délelőtti órákban akár a felére is visszaesik az árbevétel, tizenegy és dél között alig van vásárló, ezt pedig a délutáni órákban tapasztalt növekedés nem kompenzálja.

Takács István komoly szakmai múlttal rendelkezik, Magyarországon és külföldön egyaránt dolgozott már vezető pozícióban nagy élelmiszer-feldolgozó vállalatoknál.

A pánikszerű vásárlási láz mérséklődése és a megnövekedett költségek a Marokkóból származó paradicsom Európai Uniós importjának visszaesését eredményezték.

47 napos zárva tartást követően, a szigorú óvintézkedéseket betartva újra megnyitja kapuit az IKEA.

A magyar méhészek optimisták, azt remélik, hogy a közeljövőben az árakon is érezhető lesz a koronavírus hatása.

A vágottvirág-termesztők 85, az egynyári és balkonnövények termesztői 80, a díszfaiskolai termesztők 50 százalék körülire becsülik a bevételkiesésüket.

A vaddisznóknál a sertéspestis továbbra is előfordul Magyarországon, és a betegség miatt 2018 októberétől nem tudnak például a kínai és a japán piacra szállítani.

A tőkék körüli munkákat az enyhe tél miatt már elvégezték, és idénymunkásban sincsen hiány, mert a más szektorokban felszabaduló munkaerő fel tudják használni.